Зміна засновників

Відомості про засновників комерційних організацій є одними з найважливіших — вони фіксуються як в Єдиному реєстрі, так і на рівні установчих документів. Якщо проводиться зміна засновників, то потрібно відповідне оновлення інформації, що зберігається в документації та державній базі даних. Компанія «Супровід» розуміє важливість даної процедури та готова провести всі необхідні заходи в найкоротші терміни.

Процес зміни складу засновників

Зміна засновників ТОВ може проводитися за різними підставами: це може бути відсторонення від управління одного із засновників через його зловживання, входження нових осіб в компанію, які раніше не були зазначені у ній, але внесли істотний внесок у її розвиток, і інші обставини. Незалежно від підстави, процедуру можна звести до наступної загальної схеми:

  1. Документальне закріплення підстави (поява нового засновника, вихід старого або зміна часток у статутному капіталі).
  2. Нотаріальне посвідчення угоди.
  3. Підготовка документів для подачі державному реєстратору.
  4. Перевірка поданої документації з боку ЄДР.
  5. Оновлення відомостей в Реєстрі.
  6. Оновлення статуту або установчого договору (якщо потрібно).

У більшості випадків склад засновників товариства змінюється на підставі укладення договору купівлі-продажу частки. Зустрічається також передача частки в статутному капіталі та через дарування. кожен з цих документів буде документальним підтвердженням необхідності внесення змін. Крім угоди, також буде потрібно складання протоколу, який фіксує рішення єдиного засновника або зборів учасників товариства.

Необхідні документи для зміни засновників

В ЄДР потрібно подавати документи два рази: на першому етапі оновлюється інформація про склад засновників, на другому — оновлюються дані про статут і нових учасників. Зміна складу засновників на першій стадії потребують:

  • Оформленої реєстраційної картки на процедуру;
  • Нотаріально завіреної підстави для змін засновницького складу;
  • Квитанції про сплату державного збору.

Таким чином, заявнику потрібно принести з собою документ, що підтверджує законність проведення змін. Якщо кількість засновників змінилося внаслідок угоди, то необхідно надати договір, підписаний всіма сторонами угоди.

На другій стадії будуть потрібні:

  • Оновлена редакція статуту товариства;
  • Квитанція про сплату державного збору;
  • Заповнена реєстраційна картка.

Якщо підприємство буде діяти через представника, щоб заощадити власний час, то також потрібно підготувати довіреність. Компанія «Супровід» допоможе підготувати всі необхідні документи для здійснення процедури зміни власника.

Термін і вартість зміни засновника

За загальним правилом кожна стадія процедури займає не більше 24 робочих годин. Це означає, що змінити засновника в ТОВ можна за 48 робочих годин, тобто — за 2 дні. Однак без належної юридичної підготовки та знання законодавства піде набагато більше часу. Це стосується як оформлення необхідної документації, так і перевірки з боку державного реєстратора. Якщо документи будуть складені з помилками, то ЄДР відмовить в реєстрації оновлених відомостей, що збільшить терміни та витрати на проведення змін.

Вартість процедури залежить від

  • Підстави для внесення змін;
  • Кількості засновників;
  • Вартості нотаріального посвідчення;
  • Необхідності оновлювати установчу документацію.

При самостійному веденні процедури підприємство ризикує отримати відмову в реєстрації через помилки в форму та зміст свідчень. Щоб звести всі наявні ризики до нуля і гарантовано провести перереєстрацію, рекомендується звернутися в компанію «Супровід».

Переваги роботи з Супровід

Зміна складу засновників — важлива процедура, яка вимагає своєчасного оновлення юридичних документів. Одного рішення загальних зборів ще недостатньо для того, щоб кількість засновників змінилася. Завдання «Супровід» — організувати всебічну підтримку інтересів підприємства за допомогою:

  • Комплексного обслуговування. Допомоги як в оформленні протоколів і договорів по відчуженню часткою, так і у взаємодії з реєстратором;
  • найкоротших термінів. Ми гарантуємо перереєстрацію за все за 2 дні;
  • якості. У реєстратора не виникне зайвих питань по наданої документації.

«Супровід» працює з усіма підприємствами Дніпра незалежно від їх організаційно-правової форми. Ми прагнемо полегшити правове навантаження на бізнес і забезпечити йому хороший юридичний грунт для плідної діяльності.

Є ще питання? Ви завжди можете:

Подивитись відгуки

Написати нам на електронну пошту - admin@suprovid.com

Зателефонувати нам:
(073) 260-20-20
(095) 260-20-20

Надіслати нам повідомлення до: