Зміна директора

Керівництво будь-якої компанії може бути змінено. Основних причин дві — або особа прийняла самостійне рішення про відхід з посади, або ухвала була винесена учасниками або засновниками. У таких ситуаціях відбувається зміна директора підприємства, яка має встановлений українським законодавством порядок. Компанія Супровід проведе процедуру в оперативні терміни з підготовкою всіх необхідних документів.

Процес зміни директора в ТОВ

З формальної точки зору змінити директора в ТОВ — означає звільнити колишнього керівника і призначити нового, що автоматично тягне необхідність відповідного документального оформлення декількох дій. Вся процедура виглядає наступним чином:

  • отримання підстави для зняття особи з посади;
  • нотаріальне завірення підстави для звільнення;
  • підготовка двох наказів — про звільнення старого директора і призначення нового керівника;
  • підготовка і передача документів для внесення змін до реєстру;
  • відправка повідомлень;
  • отримання довідки з ЄДР та оформлення ключів ЕЦП (КЕП) для нового директора;
  • оновлення інформації в банках.

Таким чином, процедура включає кілька обов’язкових для виконання дій. Підстава для зняття особи з посади — це документальне підтвердження майбутнього звільнення. У випадку з керівником їм є або заяву про звільнення від самого директора, або рішення загальних зборів ТОВ. При цьому заява пишеться на адресу засновників товариства, а рішення фіксується відповідним протоколом загальних зборів.

На окрему увагу заслуговують керівники, які працюють на підставі найму. У таких випадках при припиненні трудових відносин підприємство повинне видати колишньому працівникові трудову книжку і провести повний розрахунок.

Варто зазначити, що процедура зміни керівництва підприємства повинна бути зафіксована як на локальному (через внутрішні накази ТОВ), так і на державному рівні. Компанія повинна передати відомості в ЄДР — єдиний Реєстр, який містить інформацію про комерційних суб’єктах України. Оновлення інформації в ЄДР є ключовою дією при зміні керівного складу.

На цей час процедура реалізується або через Центр адміністративних послуг, або через нотаріуса. Зазначені інстанції самостійно (на підставі наданих документів) направлять повідомлення в пенсійний фонд і службу статистики. Від заявника буде потрібно лише підготувати повний пакет документів і заплатити мито. Після перевірки нотаріус або Центр видають заявникові опис наданої документації.

Жодне суспільство не проводить свої операції поза розрахункових рахунків в банках. Як правило, у керівника компанії є право на запевнення банківських документів, тому суспільству також необхідно проінформувати кредитна установа про зміну керівного складу.

Повідомлення податкової інспекції

Реєстратор (нотаріус або Центр) самостійно повідомляють податковий орган при оформленні зміни директора ТОВ. Проте, якщо посаду директора конкретного підприємства має на увазі відповідальність за ведення бухгалтерського та податкового обліку, то буде потрібно скласти повідомлення за формою №1-ООП — для таких випадків передбачений окремий повідомний порядок (згідно ст.66 Податкового Кодексу України, юридичні особи повинні інформувати податківців про відповідальних за податковий облік осіб).  

Завершення процедури ознаменується отриманням довідки з ЄДР та оформленням нових цифрових підписів на нового директора ТОВ. Також буде потрібно передати нотаріусу такі документи:

Документи, необхідні при зміні

Сама процедура зажадає заяви, протоколу (рішення), квитанції про оплату арбітражного збору і довіреності на представника. Фахівці Супровід допомагають скласти зазначені документи, від самого підприємства будуть потрібні лише:

  • копія статуту ТОВ;
  • копії паспортів засновників з ідентифікаційними номерами;
  • копія паспорта та ідентифікаційний номер нового керівника.

Таким чином, послуга здійснюється на підставі мінімальної кількості документів, що позитивно позначається на тривалості самої процедури.

Термін зміни директора ТОВ

При самостійних діях реєстрація змін при зміні директора безпосередньо залежить від підготовки самого заявника. Термін може затягнутися через помилки, неповного документарного пакета і вивчення законодавства. Супровід пропонує альтернативу — пройти перереєстрацію керівництва всього за 3 робочі дні (з урахуванням 24 годин перевірки з боку реєстратора), що істотно заощадить не тільки час, але і витрачені зусилля без належної підготовки з боку заявника.

Переваги роботи з Супровід

Юридичні послуги зміни директора від Супровід — це:

  • Короткі терміни. 3 робочих дні — і новий директор вже оформлений;
  • якість. Надійне володіння методикою складання документів;
  • універсальність. Ми проводимо перереєстрацію з урахуванням конкретних обставин справи.

Компанія Супровід слід не тільки букві закону, а й потребам бізнесу. Наше завдання — скоротити тривалість процедури зміни керівництва ТОВ в Дніпрі й максимально полегшити формалізм з боку реєстраторів. Всі державні органи будуть повідомлені в належному порядку, а підприємство зможе продовжити діяльність вже з новим виконавчим начальством.

Є ще питання? Ви завжди можете:

Подивитись відгуки

Написати нам на електронну пошту - admin@suprovid.com

Зателефонувати нам:
(073) 260-20-20
(095) 260-20-20

Надіслати нам повідомлення до: