Реєстрація ФОП у ДІЯ – які є нюанси

Дія – це просто і зручно, але все має свої недоліки. Ми розповімо, на що варто звернути увагу при реєстрації, і з чим можна зіткнутися потім.

Обмежений перелік видів діяльності

Дія – це програма, вона не може зрозуміти зміст вашої діяльності. Наприклад, є випадки коли ФОПи, які хотіли займатися рекламою, отримували відмову в реєстрації платником єдиного податку другої групи і навіть не знали про це – у види діяльності включали КВЕД 73.11, а програма або інспектор податкової вирішував, що на другій групі рекламу надавати не можна (безпідставно).

За фактом – ДІЯ буде невинна, т.к. це ви не простежили після закінчення реєстрації вашого ФОП.

ось КВЕДи з якими зустрічалися такі проблеми:

  • 68.20– Дія не дозволить вам оренду нерухомості на єдиному податку 2 та 3 групи;
  • 47.11, 46.17, 46.39– не дасть працювати з підакцизними товарами;
  • 73.11– не завжди пропускається реєстрація єдиного податку 2 групи;
  • Зустрічалися інші обмеження, при цьому дія сама не пускала вас далі вибору виду діяльності.
  • Якщо вам попався такий КВЕД – ваш єдиний шлях – відкриватися через офлайн реєстрацію, ми можемо у цьому допомогти.

Наслідки неотримання єдиного податку – штраф 15% суми доходу або 18% чистого прибутку, якщо єдиний податок взагалі не зареєструється.

Це дуже суттєво, і, на жаль, тут вся вина буде на вас, як на платнику. Востаннє “ціна помилки” нашого клієнта становила 26 тисяч гривень (клієнт прийшов до нас після отримання листа з податкової, на жаль – не допоміг навіть суд).

Механіка роботи системи та законодавства

На жаль, незважаючи на відмінну роботу самої системи, наше законодавство не завжди таке зрозуміле і просто. Наприклад, популярний квед 46.90 – неспеціалізована оптова торгівля за своєю назвою має закривати всі питання у податковій про рід діяльності ФОП, однак після перевірок вони часто намагаються додати вам ще купу податків і штрафів, через те, що за фактом ви торгували не тим що вказали.

Для уникнення штрафів вказуйте перелік КВЕД із запасом– Хочете торгувати в інтернеті? Вкажіть більше товарів, гірше не буде.

Відсутність потрібних документів після реєстрації

Один із моментів про який не замислюєшся до моменту, коли бабуся з бухгалтерії не попросить “Документи з реєстрації” для оплати. А дія їх не дає. І доводиться їхати в податкову, або замовляти цю послугу окремо (до речі, ми її надаємо)

Які документи вам будуть потрібні після реєстрації:

  1. Виписка про реєстрацію ФОП– основний документ, його дія майже завжди надсилає на пошту, не забудьте скачати)
  2. Витяг про реєстрацію платником єдиного податку– Його дія не робить, а ми робимо. Виходить шляхом подання запиту до податкової, видається протягом 5 днів.
  3. Опис – надсилається завжди (ура), але, на жаль, зараз марний. Під час дії воєнного стану вона не допоможе вам скачати Виписку з пункту №1, хоча вона потрібна саме для цього.

Потрібна допомога у реєстрації? Вартість реєстрації до кінця місяця становить 900 гривень, не велика вартість за надійність і якість.

Відкрити ФОП

Ми допоможемо вам відкрити ФОП, розповімо, що робити після відкриття, і якщо потрібно – надамо бухгалтерське обслуговування.

У вартість відкриття включено одержання всіх документів з мокрими печатками, консультацію юриста, підбір видів діяльності та оптимального виду оподаткування.

Ми відкриваємо ФОП за один день, а для вас процес займе приблизно 20 хвилин – просто підписати готові документи, а потім забрати готовий пакет у нас в офісі.

Ви можете ЗАЛИШИТИ ЗАЯВКУ або зателефонувати – і наш юрист підкаже всю потрібну вам інформацію, це безкоштовно.

Вирішили працювати з нами?
У вас залишились питання щодо наших послуг, їх вартості та переліку, або ви вже вирішили що хочете працювати саме з нами — у будь якому разі все що необхідно зробити для вирішення обох питань — це нажати на одну з кнопок
Залишити заявку