Реєстрація технічних умов

Зараз реєстрація технічних умов законодавчо не закріплена. Процедуру реєстрації ТУ в Україні скасували в 2015 році, але не дивлячись на скасування велика частина виробників продовжує реєструвати технічні умови в обов’язковому порядку.

Навіщо це потрібно, і чому Вам слід зареєструвати технічні умови можна прочитати далі. Почати краще з того, для чого саме потрібні технічні умови?

Технічні умови: що це і для чого потрібні

Технічні умови це внутрішній нормативний документ Вашого підприємства, в якому вказана наступна інформація:

  • Найменування продукції, що випускається;
  • Фізико-хімічні характеристики;
  • Правила маркування продукції;
  • Правила зберігання та перевезення;
  • Нормативи для перевірки якості продукції;
  • Характеристики безпеки продукції (наприклад, відсутність шкідливих для людини домішок);
  • Перелік ДСТУ та ГОСТ на підставі яких визначаються мінімально допустимі вимоги до продукції;

З переліку вище можна приблизно зрозуміти що саме вказується при розробці технічних умов.

Для чого потрібні технічні умови?

Зазвичай це друге питання яке задають після того, як запитують що це. Технічні умови потрібні для наступних операцій з готовим продуктом:

  • Отримання сертифікату та відповідності на продукт;
  • Отримання висновку СЕС;
  • Регламентування умов зберігання і перевезення;
  • Захист інтересів виробника;
  • Отримання декларації відповідності;

Це не повний перелік варіантів використання технічних умов на продукцію, а тільки те, що використовується практично всіма виробниками.

Переваги реєстрації технічних умов

Для чого потрібна реєстрація технічних умов, якщо це внутрішній документ? Найбільш помітним прикладом необхідності реєстрації стають продукти харчування. Якщо Ви колись уважно читали етикетку будь-якої харчової продукції, то звертали увагу на фразу «Виготовлено відповідно до ТУ …». В Україні діє єдина база технічних умов, і за допомогою цієї бази перевіряючий, або споживач може перевірити, чи дійсно існують такі технічні умови.

Саме це і дає Вам реєстрація технічних умов – інформацію про них після реєстрації можна знайти у відкритому реєстрі.

Цей реєстр перевіряють контрагенти, які купують Вашу продукцію, якщо ви відправляєте їм сертифікати.

Його дивляться досвідчені споживачі, для розуміння якості продукту. Якщо виробник витрачає гроші на розробку технічної документації, то він не зникне через місяць. Так само, за номером ТУ видно дату його розробки, це побічно свідчить про час виробника на ринку, а значить про його надійність та досвід.

Реєстрація технічних умов єдиний спосіб довести що в Ваших технічних умовах не змінюються показники кожного разу, коли вам потрібно отримати якийсь сертифікат або документ, тому що копія технічних умов зберігається в єдиній базі.

Так само, це дає Вам захист від недобросовісних людей, які хочуть вкрасти Ваші технічні умови – в разі судового розгляду переможе та компанія, чиї технічні умови були зареєстровані раніше.

І ще, можливо не найкорисніший, але часто – незамінний момент. Зареєстровані технічні умови можна легко відновити в разі втрати.

Порядок реєстрації технічних умов:

Реєстрація ТУ відбувається в кілька етапів:

1) Перевірка Ваших технічних умов;

2) Підготовка документів необхідних для реєстрації;

3) Відправлення пакета документів на реєстрацію;

4) Отримання технічних умов з відміткою про реєстрацію;

5) Передача зареєстрованих технічних умов Вам;

Тепер, трохи докладніше про кожен з пунктів.

  • Перевірка технічних умов необхідна для того, щоб не вносити зміни в них після реєстрації. Якщо в них є якісь явні порушення законодавства, або діючих ГОСТ і ДСТУ, невідповідності краще виправити до реєстрації, це допоможе заощадити гроші в майбутньому. Цей етап не потрібен, якщо ТУ розробляються в нашій компанії – ми відразу робимо все, що необхідно.
  • Підготовка всіх документів займає один день, після цього нам необхідний Ваш підпис та печатка на усіх необхідних документах, і завірені копії технічних умов.
  • Відправлення відбувається в Київ, де технічні умови скануються і вносяться в єдину базу. Паперова копія так само залишається у архіві, на випадок необхідності відновлення ТУ.
  • З реєстру ми отримуємо завірені Вами копії технічних умов з відміткою про внесення в базу даних. Про це свідчить штамп на титульній сторінці.
  • Ми передаємо Вам технічні умови, це можна зробити як по пошті, так і при особистій зустрічі.

Документи необхідні для реєстрації технічних умов:

1) Проєкт технічних умов

2) Статутні документи підприємства

Всі необхідні листи і заяви ми готуємо самостійно. Вам потрібно буде тільки підписати їх і завірити печаткою підприємства.

Переваги роботи з Супровід:

Ми протягом 5 років займаємось розробкою технічної документації та сертифікацією практично усіх видів продукції. Це дає нам відчутну перевагу в розумінні Ваших потреб, досить часто можна уникнути непотрібних витрат в сфері документації, досить просто знайти гарного консультанта.

У разі реєстрації технічних умов це дає наступні переваги:

  • Ми правильно переглянемо проєкт технічних умов, і це займе менше часу;
  • Після нашої роботи документи подаються один раз :);
  • Всі поштові перекази, друк чотирьох паперових копій технічних умов і заяв – наша проблема. Ви просто приїжджаєте з печаткою і підписуєте готові документи;
  • Все відбувається за 3 дні;
  • Лояльна вартість на реєстрацію – від 3200 гривень, в залежності від обсягу технічних умов;
Вирішили працювати з нами?
У вас залишились питання щодо наших послуг, їх вартості та переліку, або ви вже вирішили що хочете працювати саме з нами — у будь якому разі все що необхідно зробити для вирішення обох питань — це нажати на одну з кнопок
Залишити заявку