Реєстрація ФОП

Фізична особа-підприємець, а скорочено ФОП, це один із найбільш популярних методів легалізації бізнесу в Україні. Насамперед це простий облік, лояльні ставки податків, інструменти для поширення зручних засобів оплати для клієнтів, більш високий рівень довіри покупців. У наш час усім необхідні гарантії надання послуг ато постачання товарів, і однією з цих гарантій є наявність документів про реєстрацію вашого бізнесу, наприклад свідоцтво про реєстрацію ФОП.

Навіщо відкривати ФОП

З кожним роком реєстрація бізнесу стає все важливіше і важливіше, ось деякі з прикладів, коли Вам може допомогти ФОП, або навіть знадобитись обов’язково:

  • Відкритість з покупцями. Ви завжди можете сказати клієнтам що працюєте офіційно, це позитивно впливає на рівень довіри ваших клієнтів, та відкриває для Вас нові можливості, такі як роботу з юридичними особами, участь у тендерах, спокійний сон через те що ви сплачуєте податки.
  • Ви отримали значний прибуток за останні 2-3 роки, і вирішили купити квартиру, або машину. А договор складається нотаріально, або платіж робиться у безготівковому вигляді, перше що у вас запитають — джерело походження коштів. Цим джерелом може бути дохід від підприємницької діяльності, заробітна плата, продаж майна, заробітна плата. Але крім ведення підприємницької діяльності втрата на податки будет значно вищою.
  • Як сказано вище — офіційне джерело походження коштів це важливо. Але це не все, ФОП — ще й офіційний трудовий стаж. Тобто ви не втрачаєте ці роки, а якщо щось пішло не так — можна призупинити діяльність.
  • Економія на податках. наприклад, ви заробляєте 100.000 гривень на місяць. Багато? Не мало, але якщо ви заробили їх як фізична особа то податкова колись може прийти до вас та запитати чи платили ви податки з цієї суми. У цьому разі ваша ставка податків буде 19,5% від суми отриманих коштів. Якщо ж ви ФОП — ваша сума податків буде близькою до ста доларів на місяць (детальніше про податки буде нижче).
  • Кредитування. Банки частіше дають згоду на великі кредити ФОПам ніж фізичним особам. Це може бути одним із важливих пунктів у разі швидкого збільшення бізнесу та необхідності залучення коштів саме зараз.

Це не всі переваги реєстрації ФОП, але їх достатньо для того щоб почати думати про це. Тепер, як ми казали, детальніше про податки.

Податки ФОП

У 2021 році в Україні є наступні варіанти оподаткування для фізичних осіб-підприємців:

 

КритерійЗагальна система1 група2 група3 група
Обсяг доходубез обмежень1 мільйон 2 тисячі гривень5 мільйонів 4 тисячі гривень7 мільйонів 2 тисячі гривень
Наймані працівникибез обмеженьне більше 10без обмежень
Обмеження діяльностібез обмеженьвиключно роздрібний продаж товарів на ринках, та побутові послуги населеннюне можуть надавати послуги юридичним особам на загальній системі оподаткуванняЗагальні обмеження щодо платників єдиного податку (згідно пункту 291.5 ПКУ)
Її звичайно обирають ті, хто планує займатись такою діяльністюКрупна оптова торгівля, та сфери в яких низька маржинальністьДля торгівлі на ринках, ремонту одягу, та інших послуг населеннюТоргівля чим завгодно, послуги фізичним особамПослуги для юридичних осіб

Мінімальна заробітна плата у 2021 році становить 6.000 гривень, грудня — 6.500 гривень

Податок на прибуток18% від прибутку 
Єдиний податок10 % від прожиткового мінімуму20% від мінімальної заробітної плати5% від обсягу доходу
ЄСВ (пенсійний збір)22% від прибутку22% від мінімальної заробітної плати22% від мінімальної заробітної плати22% від мінімальної заробітної плати
Військовий збір1,5% від прибутку 
Строк сплатиза підсумками року, протягом 10 календарних днів з дати подання звітностіщомісячно до 20 числа поточного місяця, ЄСВ — щоквартальнощомісячно до 20 числа поточного місяця, ЄСВ — щоквартальноЩоквартально, протягом 10 днів з дати подання звіту, ЄСВ щоквартально

Як проходить реєстрація ФОП

Важніше те не як вона проходить, а які питання необхідно вирішити для реєстрації. Ось перелік який необхідно буде уважно обміркувати:

  • Чим саме ви плануєте займатись – це, спершу просе питання, містить у собі деякі тонкощі. Якщо це торгівля, то вона може бути як оптовою(продаж товарів для перепродажу), так і роздрібною(продаж товарів кінцевому споживачу). Якщо це послуги — частина з них може ліцензуватись, або вимагати дозвільних документів. Якщо це реклама — вона може бути як в інтернеті, так і на білбордах, а згідно законодавства України це різні види діяльності.
  • З ким ви плануєте працювати – податковий кодекс встановлює деякі обмеження на діяльність ФОП. Для того щоб обрати оптимальну систему оподаткування необхідно з’ясувати з ким ви плануєте працювати, з фізичними особами, юридичними особами, або і з тими і з іншими.
  • Наймані працівники – процес оформлення працівників на роботу в нашій країні досить заплутаний, тому, якщо вам необхідно використовувати труд найманих працівників краще звернутись до спеціалістів (ми можемо допомогти з цим).

 

  • Система оподаткування – На вибір Ви можете бути на загальній системі оподаткування, або на єдиному податку. Більше інформації про види оподаткування Ви можете знайти на наступній сторінці.

Якщо у Вас є відповіді на ці запитання — ви готові до реєстрації фізичної особи-підприємця:

  1. Перший шлях — власними силами.
    1. Паперовий шлях — необхідно заповнити заяву про реєстрацію фізичної особи-підприємця, в ній вказати усю необхідну інформацію, таку як Ваші ПІБ, обрані вами КВЕДИ (що це таке ви можете прочитати тут), адресу ведення діяльності. Після цього треба заповнити заяву про реєстрацію платником єдиного податку, якщо ви обрали спрощену систему оподаткування. Якщо обрали загальну систему — заповнювати нічого не треба. З цими документами та паспортом необхідно приїхати до державного реєстратора, передати всі документи, а на наступний день забрати у реєстратора Свідоцтво про реєстрацію фізичної особи-підприємця.
    2. Електронний шлях. По перше необхідно отримати ЕЦП або КЕП, після цього — зареєструватися у Дії. Це найпростіші шляхи, складніше заповнити все вірно, тому що  Дія не завжди працює так як це повинно бути, і іноді помилки трапляються навіть там де їх не може бути. Після заповнення ви подаєте заяву підписавши її за допомогою ЕЦП або КЕП, і чекаєте на відповідь. якщо щось піде не так — нічого страшного, можна подавати заяву поки не зареєструєтесь.
  2. З нашою допомогою — у цьому випадку Вам необхідно зробити три кроки:
    1. Подзвонити та отримати повну консультацію з ваших питань щодо реєстрації ФОП;
    2. Приїхати до нашого офісу та навідатися до нотаріусу, або зареєструватися у Дії;
    3. Зачекати 24 години на отримати весь пакет документів, пам’ятку для ФОП на поточний рік та безкоштовну консультацію з питань щодо ведення вашої діяльності.

Перелік документів які необхідні для реєстрації ФОП:

  1. Паспорт;
  2. Ідентифікаційний код;
  3. Якщо паспорт у вигляді ІД картки — прописка;

Перелік документів які ви отримаєте після реєстрації:

  1. Свідоцтво про державну реєстрацію ФОП;
  2. Витяг з реєстру платників єдиного податку;
  3. Книга обліку (з 01 січня 2021 року за бажанням);

Хто не може стати платником єдиного податку

Згідно діючого законодавства не можуть бути платниками єдиного податку суб’єкти господарювання які займаються наступними видами діяльності:

  1. діяльність з організації, проведення азартних ігор, лотерей (крім розповсюдження лотерей), парі (букмекерське парі, парі тоталізатора);

2) обмін іноземної валюти;

3) виробництво, експорт, імпорт, продаж підакцизних товарів (крім роздрібного продажу паливно-мастильних матеріалів в ємностях до 20 літрів та діяльності фізичних осіб, пов’язаної з роздрібним продажем пива, сидру, пері (без додання спирту) та столових вин);

4) видобуток, виробництво, реалізацію дорогоцінних металів і дорогоцінного каміння, у тому числі органогенного утворення (крім виробництва, постачання, продажу (реалізації) ювелірних та побутових виробів з дорогоцінних металів, дорогоцінного каміння, дорогоцінного каміння органогенного утворення та напівдорогоцінного каміння);

5) видобуток, реалізацію корисних копалин, крім реалізації корисних копалин місцевого значення;

6) діяльність у сфері фінансового посередництва, крім діяльності у сфері страхування, яка здійснюється страховими агентами, визначеними Законом України «Про страхування», сюрвейєрами, аварійними комісарами та аджастерами, визначеними розділом III цього Кодексу;

7) діяльність з управління підприємствами;

8) діяльність з надання послуг пошти (крім кур’єрської діяльності), діяльність з надання послуг фіксованого телефонного зв’язку з правом технічного обслуговування та експлуатації телекомунікаційних мереж і надання в користування каналів електрозв’язку (місцевого, міжміського, міжнародного), діяльність з надання послуг фіксованого телефонного зв’язку з використанням безпроводового доступу до телекомунікаційної мережі з правом технічного обслуговування і надання в користування каналів електрозв’язку (місцевого, міжміського, міжнародного), діяльність з надання послуг рухомого (мобільного) телефонного зв’язку з правом технічного обслуговування та експлуатації телекомунікаційних мереж і надання в користування каналів електрозв’язку, діяльність з надання послуг з технічного обслуговування та експлуатації телекомунікаційних мереж, мереж ефірного теле- і радіомовлення, проводового радіомовлення та телемереж;

9) діяльність з продажу предметів мистецтва та антикваріату, діяльність з організації торгів (аукціонів) виробами мистецтва, предметами колекціонування або антикваріату;

10) діяльність з організації, проведення гастрольних заходів;

  • фізичні особи — підприємці, які здійснюють технічні випробування та дослідження (група 74.3 КВЕД ДК 009:2005), діяльність у сфері аудиту;
  • фізичні особи — підприємці, які надають в оренду земельні ділянки, загальна площа яких перевищує 0,2 гектара, житлові приміщення та/або їх частини, загальна площа яких перевищує 400 квадратних метрів, нежитлові приміщення (споруди, будівлі) та/або їх частини, загальна площа яких перевищує 900 квадратних метрів;
  • страхові (перестрахові) брокери, банки, кредитні спілки, ломбарди, лізингові компанії, довірчі товариства, страхові компанії, установи накопичувального пенсійного забезпечення, інвестиційні фонди і компанії, інші фінансові установи, визначені законом; реєстратори цінних паперів;
  • суб’єкти господарювання, у статутному капіталі яких сукупність часток, що належать юридичним особам, які не є платниками єдиного податку, дорівнює або перевищує 25 відсотків;
  • представництва, філії, відділення та інші відокремлені підрозділи юридичної особи, яка не є платником єдиного податку;
  •  фізичні та юридичні особи — нерезиденти;
  • платники податків, які на день подання заяви про реєстрацію платником єдиного податку мають податковий борг, крім безнадійного податкового боргу, що виник внаслідок дії обставин непереборної сили (форс-мажорних обставин).

Вартість реєстрації ФОП у Дніпрі

В залежності від обраного Вами переліку послуг вартість реєстрації ФОП у нашій компанії починається від 600 гривень. До цієї вартості включено усі необхідні платежі та витрати, тобто це ціна під ключ.

Строки реєстрації, в залежності від обраної системи оподаткування починаються від одного робочого дня (а іноді і декількох годин) до двох місяців (у випадку реєстрації платником єдиного податку 3 групи та платником ПДВ одночасно).

Переваги реєстрації ФОП з Супровід

  • В нас є великий досвід реєстрації та обслуговування ФОП на усіх системах оподаткування, та з більшою частиною видів діяльності;
  • Ми перші у Дніпрі хто пропонує прискорену реєстрацію ФОП онлайн, і при цьому вона ще й дешевше ніж стандартна реєстрація;
  • Ми гарантуємо дотримання обіцяних нами строків реєстрації ФОП;
  • Ми можемо надати велику консультацію з вашої діяльності, сплати податків та інших питань, якщо ви хочете всім займатись самостійно.

Є ще питання? Ви завжди можете:

Подивитись відгуки

Написати нам на електронну пошту - admin@suprovid.com

Зателефонувати нам:
(073) 260-20-20
(095) 260-20-20

Надіслати нам повідомлення до: