Навіщо необхідно реєструвати технічні умови

Домовимось, що протягом цієї статті ми з вами — покупець продукції, а не виробник. Це необхідно для того щоб відчути на собі необхідність реєстрації технічних умов та зрозуміти її важливість для простого споживача, або великого контрагента.

Що бачить покупець

Ми зайшли до супермаркету, та обираємо молоко. Ми дивимось на цінники, на строк придатності, та на документ згідно якого виробляється ця продукція. Частина виробників користується ДСТУ, для того щоб підняти довіру покупців «старими» нормами. Але у ТУ ці норми не можуть бути гірше ніж у національних стандартах. І ось, на одній із пляшок ми бачимо номер ТУ. По перше, для того щоб покупець зрозумів що саме йому необхідно дивитись йому необхідно розуміти маркування технічних умов. Друге — він перевірить, чи код ЄДРПОУ виробника співпадає з номером ТУ. Третє — перевірить код товару, щоб ці ТУ були дійсно на молоко, а не на щось дуже на нього схоже. Для того, щоб все це перевірити йому необхідно перевірити ТУ у базі. Так, звісно, ніхто не робить цього в магазині. Просто купують товар, але вам ніколи не було цікаво вже в дома, вранці, з чого зроблено те що ви їсте або п’єте? І ось тоді може виявитись що замість творогу ви купили «творожний продукт», і це вплине на вашу майбутню покупку цього товару негативно.

Що бачить контрагент

Контрагенту необхідні гарантії щодо вашої продукції стосовно її якості та відповідності показникам які ви надаєте. Вартість може бути будь якою, але якщо продукція виявиться шкідливою, або буде псуватись швидше ніж планує рітейлер, то він отримає збитки, які потім перекладе на вас. Тому, як гарантія того, що ваше слово не зміниться, він перевірить наявність ТУ у базі, а у вас запитає скан копію листів з характеристиками продукції, правилами зберігання. Це необхідно для того, щоб він був впевнений у тому що все буде саме так, як ви домовились.

Що бачите Ви

Ви покупаєте продукцію для бізнесу, наприклад, сировину для виробництва. Вам необхідна стабільна якість сировини, тому що від неї залежить ваш власний продукт. Або обладнання, яке повинне показувати одні й ті самі результати в однакових умовах. Для цього ви питаєте виробника сировини або обладнання сертифікат відповідності, або якості, і характеристики які зазначені в технічних умовах. але як ви можете бути впевнені що пункт 3 таблиці 5 не зміниться через тиждень? Тільки якщо технічні умови зареєстровані.

Що пропонуємо ми

Реєстрація технічних умов не дуже складний процес, а порівняно із розробкою він і коштує набагато менше. Перед реєстрацією обов’язково необхідно зробити перевірку і актуалізацію технічних умов діючим стандартам та нормативній документації, це також займає час. Дізнатись більше про реєстрацію Ви можете за цим посиланням.

Є ще питання? Ви завжди можете:

Подивитись відгуки

Написати нам на електронну пошту - admin@suprovid.com

Зателефонувати нам:
(073) 260-20-20
(095) 260-20-20

Надіслати нам повідомлення до:

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *