Реєстрація торгової марки

Як будь-який власник бізнесу, ви займаєтесь його розвитком, прикладаєте зусилля для того, щоб ваш бренд викликав у клієнтів необхідні асоціації, витрачаєте на це час та гроші, і тут ви отримуєте листа у якому Вас звинувачують у копіюванні чужої торгової марки, і вимушують все змінювати… Логотип, який подобається Вам та клієнтам, етикетки на продукції, усі документи, та все інше. окрім цього ви витрачаєтесь на адвокатів, щоб зменшити суму компенсації за використовування чужого торгового знаку. А ті хто подав до суду – навіть не працюють, вони просто зареєстрували вашу торгову марку раніше вас, і заробляють на цьому гроші. Не треба годувати таких людей, краще подбати про безпеку вашого майбутнього.

Особливості торгової марки

Давайте трохи глибше подивимось, що саме захищає торгова марка:

  • Ваш фірмовий логотип;
  • Зображення на товарі, якщо він має унікальний вигляд;
  • Назву конкретного продукту – товару або послуги;
  • Назву вашої компанії;

Тож торгова марка необхідна для захисту того, що бачить покупець, і на що він звертає Увагу. Але це не все. Якщо ви хочете зареєструвати сайт із доменним ім’ям “.ua”, то вам обов’язково необхідно зареєструвати торгову марку, це є в переліку обов’язкових вимог для придбання домену вищого рівня.

Але, хочемо зазначити, що торгова марка захищає не лише те що зазначено вище, вона захищає ваш бізнес від позапланових витрат. Наприклад, просто аналіз та відповідь на вимогу про відшкодування за використання торгової марки у профільних спеціалістів коштує від 300$. це все майже вартість реєстрації. А зазвичай однієї відповіді недостатньо. Тож, краще подумати про це раніше, окрім того, що це безпечніше, це ще й дешевше.

Мета реєстрації прав на товарний знак

Зазвичай мета реєстрації торгової марки – захист від тих, хто може скопіювати її, і отримувати прибуток на підставі вашого бренду, або, навіть гірше, випускати підробки і вбивати ім’я вашого бренду. І це все, окрім того, що зазначено вище. У разі, якщо у Вас є зареєстрований товарний знак, ви можете звернутись до суду, і отримати відшкодування у разі виявлення таких фактів. Або ж зовсім попередити цей процес, тому що коли роблячи підробку злочинець порушує також авторські права вартість ризику для нього значно вище.

Тож у будь-якому разі, мета реєстрації товарного знаку це підвищення безпеки вашого бізнесу.

Процедура реєстрації торгової марки

Процедура, не зважаючи на те що не дуже складна законодавчо, дуже складна з технічної точки зору.

  1. Для початку, необхідно обрати який знак Ви хочете зареєструвати – текст, зображення, або комбінацію.
  2. Після цього, треба вирішити подавати реєстрацію у кольоровому, або чорно-білому варіанті. Ми пропонуємо чорно-білий варіант, він дешевше, а також не обмежує Вас у зміні кольорів торгової марки у майбутньому.
  3. Обрання класів діяльності – треба обрати, на які класи буде зареєстровано ваш товарний знак. Від цього залежить вартість державного мита та перелік видів діяльності у яких ваша марка буде під захистом.
  4. Перевірка – це не обов’язково, але буде прикро отримати відмову та втратити 3-4 місяці часу.
  5. Подання заяви. Заявником може бути фізична особа, фізична особа-підприємець, юридична особа, або група фізичних осіб. Також, можлива комбінація зазначених вищу заявників.
  6. Чекаємо підтвердження про прийняття заяви. З цього моменту у Вашої торгової марки вже є деякий захист.
  7. Сплата збору за публікацію, публікація;
  8. Видача свідоцтва про право власності на торгову марку.

Весь час займає приблизно 18 місяців. Але є прискорена процедура – вона займає приблизно 7-8 місяців.

Документи, необхідні для реєстрації торгової марки

Перелік документів не дуже великий:

  • Документи, що посвідчують особу заявника, або його повноваження. (наприклад паспорт, або протокол загальних зборів чи Статут підприємства);
  • Зображення торгового знаку у векторі;
  • Ми підготуємо довіреність на підпис Документів від Вашого імені;
  • Окрім цього, необхідно разом з нами обрати перелік класів. Зазвичай, Ви говорите чим займаєтесь, а ми підбираємо класи які ви погоджуєте. Нічого складного.

Все, більше нічого. все інше робимо ми.

Переваги роботи з супровід

  • Ми знаємо вимоги, яким повинна відповідати торгова марка. Якщо вона не відповідає законодавчим вимогам – ми не дамо вам втратити гроші та отримати відмовлення.
  • Попередня експертиза – послуга з пошуку аналогічних торгових знаків, щоб не отримати відмову.
  • Швидкість – незважаючи на весь строк отримання свідоцтва, наша робота займає не більше 3 днів з 540. Ми не затримаємо Вас.
  • Ми давно цим займаємось. Ви не будете першими, або останніми з цього питання, тож ми маємо відповіді на найпоширеніші запитання.
Вирішили працювати з нами?
У вас залишились питання щодо наших послуг, їх вартості та переліку, або ви вже вирішили що хочете працювати саме з нами — у будь якому разі все що необхідно зробити для вирішення обох питань — це нажати на одну з кнопок
Залишити заявку