Ліквідація ТОВ у Дніпрі

Ліквідація підприємства — це процедура, в наслідок якої підприємство закінчує свою діяльність, проходить податкову перевірку, закривається за реєстром і передає документи на зберігання в архів.

Незважаючи на короткий опис, повний процес ліквідації займає багато часу, і вимагає частих поїздок до податкової для надання крупинок документів, за якими податкові органи перевіряють діяльність підприємства. Зазвичай процес ліквідації для тих, хто вперше зустрічається з цим питанням перетворюється в нескінченні перевезення документів, обходи кабінетів в податковій, і спроби зрозуміти що буде далі.

Для чого потрібна ліквідація ТОВ

Ліквідація це єдиний правильний спосіб припинити ведення господарської діяльності в окремої юридичної особи або фізичної особи-підприємця. Не можна просто «кинути» компанію або ФОП на свавілля, адже за неподані звіти будуть нараховуватися штрафи і пені, і в той момент, коли податкова відчує що пора б вас до себе викликати і запитати, чому ви їх не подаєте, зазвичай збирається значна сума.

Саме тому, якщо Ви як власник підприємства вирішили:

  • Припинити ведення господарської діяльності;
  • Призупинити діяльність на час, для вичікування більш сприятливих умов;
  • Відкрити нову юридичну особу для того ж самого бізнесу;

То Вам потрібно починати процедуру ліквідації, або підтримувати подачу звітності компанією протягом усього часу зупинки діяльності.

Способи ліквідації підприємства в Дніпрі

В Україні законодавчо передбачені дві процедури ліквідації: стандартна і через банкрутство. Ми зупинимося на стандартній процедурі ліквідації.

Зараз ліквідацію роблять в трьох варіантах:

  • Ліквідація через реєстр;
  • Ліквідація з проходженням податкової перевірки;
  • Альтернативна ліквідація;
  1. Почнемо з першого виду — ліквідація ТОВ за реєстром — це просто зміна запису про стан підприємства в ЄДР. Вона потрібна для того, щоб почати процедуру ліквідації з проходженням податкової перевірки. Для цього необхідно провести збори засновників, на якому приймається рішення про припинення діяльності компанії. Після цього вибирається один із власників, або найманий співробітник (часто — директор), який відповідає за процес подальшої ліквідації фірми. Цей вид ліквідації підійде тим, хто хоче самостійно спілкуватися з податковими органами.
  2. Ліквідація ТОВ з податковою перевіркою — це продовження першого виду ліквідації, в цьому випадку, ми приймаємо у Вас на зберігання всі документи підприємства, включаючи фінансову і бухгалтерську звітність, первинну документацію, документи по заробітній платі та інші. Всі документи передаються за актом приймання-передачі, тому втрата документів, що підлягають зберіганню, повністю виключена.
  3. Альтернативна ліквідація, це спосіб ліквідації за допомогою продажу корпоративних прав на людей, згодних їх купити. Таким чином ви можете швидко вивести себе з засновників підприємства, практично не залишивши слідів в реєстрі. Детальніше про альтернативну реєстрацію можна дізнатися на цій сторінці.

Процедура ліквідації ТОВ в Україні

Детальний опис процедури ліквідації ТОВ можна скласти з декількох основних етапів:

  1. Введення підприємства в стан ліквідації;
  2. Проходження перевірок у контролюючих органах;
  3. Архівація документів в державному (або приватному) архіві;
  4. Закінчення процедури ліквідації та внесення відповідного запису до Єдиного державного реєстру.

Тепер більш детально про кожен з цих етапів:

Введення підприємства в стан ліквідації включає у себе наступні кроки:

  • Повідомлення всіх контрагентів підприємства про рішення припинити діяльність. Це те, чого ніхто зазвичай не робить, і якщо чесно — це не заважає процесу ліквідації в більшій частині випадків.
  • Підписання протоколу зборів засновників про рішення припинити діяльність підприємства. У цьому протоколі призначається особа, відповідальна за подальший процес — Ліквідатор підприємства. Якщо провести аналогію, то це директор. У Ліквідатора є право підпису і подачі і отримання всіх необхідних звітів і документів, оплати штрафів, представництва підприємства в державних органах, і будь-які інші повноваження необхідні для успішного завершення процедури.
  • Внесення інформації про початок процедури ліквідації підприємства в єдиний державний реєстр юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців. Після цього починається та сама ліквідація, в якій потрібно ходити в податкову, носити документи, подавати ліквідаційні звіти і відповідати на питання інспекторів в процесі підписання обхідного листа.
  • Проходження перевірок контролюючих органів — це етап у час якого перевіряється законність роботи підприємства, аналізується його фінансова звітність, перевіряється правильність і своєчасність сплати податків за весь період діяльності підприємства, або з моменту останньої податкової перевірки.
    Так само, на цьому етапі часто необхідні письмові пояснення по деяким моментам діяльності, копії документів, договорів, актів, необхідних для підтвердження легальності роботи компанії. Саме на цьому етапі краще звернутися до нас — завдяки досвіду в сфері ліквідації ми можемо відразу дізнатися повний перелік документів, які захоче інспектор, причому без вашої участі. А в деяких випадках можна обійтися і без документів, істотно спрощуючи життя колишнього керівництва компанії, яке зазвичай і стає її ліквідатором. Кінцева мета всіх цих дій — отримання акта перевірки підприємства, в якому буде вказано що податкова служба не буде перешкоджати ліквідації підприємства, і у неї немає зауваження до його діяльності. Це найтриваліший етап, і, в залежності від обсягу рабо ти підприємства, займає він від 4 місяців до декількох років.
  • Передача інформації в архів — досить проста справа, якщо знати, який саме архів потрібен. Вся основна інформація про компанію, така як протокол відкриття, закриття, акт податкової перевірки і статутні документи передаються в архів на зберігання, для того, щоб в разі необхідності ці дані можна було знайти.
  • Внесення інформації про ліквідацію підприємства в реєстр — фінальний етап. З нього все починалося, їм і закінчується, але реєстратор не внесе запис без відсутності опису про переданих в архів документах, а так само знятому обмеження на реєстраційні дії з боку податкової інспекції. Якщо все пройшло успішно, то на той час, коли ми доходимо до цього етапу ніяких обмежень уже немає, і реєстратор зазначає в реєстрі що компанія пройшла податкову перевірку і завершила процес ліквідації.

Тільки після проходження всього цього шляху, компанія вважається повністю закритою.

Які документи можуть знадобитися для податкової перевірки

На жаль тут все складно. Документи, які запитує інспектор можуть бути абсолютно будь-якими, від копій поданих звітів, до листів нарахування і виплати заробітної плати та контрактів із постачальниками.

В цьому і цінується досвід роботи в цій сфері — в деяких випадках ми можемо обійтися не повними переліком всіх документів компанії, а лише маленькою його частиною, необхідною для офіційної перевірки.

Терміни ліквідації ТОВ

Мінімальний термін, за який нам вдавалося повністю закрити компанію становить 3 місяці але, це виняток, компанія була практично без діяльності, і на руках були всі необхідні документи.

Середній термін ліквідації компанії складає шести місяців до одного року, найтриваліший етап — проходження податкової перевірки. На жаль, точні терміни ліквідації складно передбачити, адже вони залежать від безлічі факторів, таких як наявність у вас документів, і готовність швидко їх надавати, завантаження інспектора, кількість позапланових перевірок відповідно до указів начальства податкової, і ще мільйон причин.

Скільки коштує закрити ТОВ в Дніпрі

Вартість ліквідації ТОВ в Дніпрі починається від 8.000 тисяч гривень. Маємо на увазі повну ліквідацію, з проходженням податкової перевірки. У цю суму будуть включені всі обов’язкові нотаріальні платежі з державні збори.

Так само, ми можемо запропонувати послугу попереднього аудиту бухгалтерії підприємства, для мінімізації штрафів при податковій перевірці.

Якщо Вас цікавить вартість закриття за реєстром — то вона в рази менше, і становить 2.500 гривень, а термін всього 3 робочих дні.

Переваги ліквідації підприємства з Супровід

Ми давно на цьому «полі бою», знайомі з людьми які цим займаються в податкових інспекціях, з багатьма з них ми пройшли вже не один десяток перевірок.

Це дає нам перевагу, яке досить важко купити — дружні відносини з інспекторами. При необхідності ми можемо допомогти прискорити перевірку, або постаратися переконати інспектора не звернути уваги на дрібну помилку.

Є ще питання? Ви завжди можете:

Подивитись відгуки

Написати нам на електронну пошту - admin@suprovid.com

Зателефонувати нам:
(073) 260-20-20
(095) 260-20-20

Надіслати нам повідомлення до: