Сертифікація ISO 14001:2015

Отримати сертифікат ISO 14001 під час військового стану – це можливо. Зараз ситуація швидко змінюється, якщо вам потрібна актуальна інформація щодо сертифікації ISO – залишайте заявку, наш юрист відповість на всі ваші запитання.

отримати консультацію

Сертифікат ISO 14001 досить часто необхідний для участі у тендерах. Частіше зусnрічається тільки ISO 9001:2015

Якщо вам необхідно отримати сертифікат ISO 14001:2015 для участі у тендері, ось коротка інформація про нього:

  • Термін дії сертифікату 3 роки;
  • В середньому, ми видаємо сертифікат за 4 робочих дні;
  • Стандарт 14001 відповідає за екологічний менеджмент;
  • Для сертифікації необхідні статутні документи, реквізити, штатний розклад та перелік видів діяльності  які необхідно зазначити у сертифікаті;
  • Всі роботи проводяться з гарантіями зафіксованими у договорі.

Якщо вам терміново потрібен сертифікаттелефонуйте нам, або можете залишити заявку. Якщо вам цікаво дізнатись більше про стандарт – читайте текст нижче.

За що відповідає система ISO 14001, та як отримати сертифікат?

отримати ISO 14001

Кому необхідно мати сертифікат ISO 14001:2015

Стандарт ISO 14001 відповідає за систему екологічного менеджменту на підприємстві. Ця система буде вам необхідна якщо ви:

  • Берете участь у тендерах, у вимогах до яких є сертифікат ISO 14001:2015;
  • Ваше підприємство здійснює виробництво продукції, яка має теоретичну можливість забруднення, і ви не бажаєте цього;
  • До вашого підприємства досить часто навідуються служби з питань екології;

Також, ми розуміємо що можливо саме ви хочете додати до вимог тендеру цей сертифікат, це також можливо. Практика АМКУ говорить про те, що це не є порушенням, як і вимоги сертифікату ISO 9001:2015.

Як отримати сертифікат ISO 14001:2015

Для отримання сертифікату, насамперед, необхідно визначити для чого він вам потрібен.

Якщо це для тендерів – вам необхідна стандартна система для підприємства вашого типу, у цьому разі сертифікат можна отримати у строк від 2 до 5 робочих днів, в залежності від терміновості. Якщо вам необхідно сертифікат для тендеру – ви можете залишити заявку скориставшись онлайн чатом, просто напишіть у нього ваш запит та номер, або зателефонуйте по телефону.

У разі, якщо вас цікавить повне впровадження системи екологічного контролю на вашому підприємстві, отримання сертифікату необхідно почати з чіткого визначення сфери вашої діяльності, визначення процесів, які проходять на вашому підприємстві, провести аналіз обладнання та його показників. Також, вагомим фактором щодо швидкості впровадження буде наявність сертифікату ISO 9001:2015 – на базі цього стандарту розроблення системи екологічного менеджменту буде швидше та простіше.

швидка сертифікація ISO

Які документи необхідні для отримання сертифікату ISO 14001:2015

  1. Статутні документи підприємства;
  2. Штатний розклад;
  3. Перелік видів діяльності, які необхідно зазначити у сертифікаті;
  4. Опис діяльності підприємства;
  5. Наявність діючих систем менеджменту якості на підприємстві;

Цього пакету буде достатньо для початкового розрахунку вартості та строків сертифікації підприємства.

Як проходить сертифікація підприємства:

Першим кроком буде надання необхідних документів. Перелік ви можете знайти вище. Це необхідно для визначення цілей сертифікації та переліку робіт. Після цього, все йде за наступними кроками:

  1. Підписання договору;
  2. Розробка системи менеджменту для вашого підприємства;
  3. Аудит підприємства;
  4. Отримання сертифікату на систему екологічного менеджменту вашого підприємства.

Ці загальні етапи (окрім першого та останнього), можуть нести у собі досить багато більш детальних кроків, але, нажаль, всі вони залежать від того, чим саме займається ваше підприємство, та для чого необхідний сертифікат.

Строк дії сертифікату ISO 14001:2015

Строк діє сертифікату уISO 14001:2015 становить 3 роки. При цьому, є також два контрольні аудити, через рік після отримання, та через два роки після отримання сертифікату.

отримати консультацію

Чому краще отримати сертифікат ISO 14001:2015 з Супровід

  1. Ми розуміємо навіщо він вам потрібен, і не будемо задавати зайвих питань;
  2. Ми регулярно працюємо з цим стандартом, тому гарантуємо високу швидкість отримання сертифікату;
  3. Супровід працює тільки з органами з оцінки відповідності що мають акредитацію НААУ, ми гарантуємо легітимність отриманих вами документів.
Вирішили працювати з нами?
У вас залишились питання щодо наших послуг, їх вартості та переліку, або ви вже вирішили що хочете працювати саме з нами — у будь якому разі все що необхідно зробити для вирішення обох питань — це нажати на одну з кнопок
Залишити заявку